Wyszukiwarka kartek okolicznościowych

Spiner

Zwroty i reklamacje


Jako konsument czujesz, że nie jesteś do końca zadowolony z zakupów? Chcesz wymienić produkt lub zgłosić reklamację? Nie ma sprawy! Rozumiemy, że zakupy przez Internet to nie jest prosta sprawa.
Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument możesz zwrócić (odstąpić od umowy) lub wymienić zakupione u nas produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak dokonać zwrotu?

Na zwrot produktu masz 30 dni od otrzymania zamówienia.
Jeśli chcesz zwrócić produkt to:

1. Wypełnij i dołącz ten oto formularz: (POBIERZ FORMULARZ), jednak nie jest to obowiązkowe. Możesz również wypełnić i przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail sklep@japierpapier.pl. Mocno pomoże nam to w procesie zwrotu.

2. Skorzystaj z Wygodnych Zwrotów:

[BANER-WZ]


Możesz również zwrócić towar, dołączając wypełniony formularz. Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie opcję wysyłki, np. kurier lub list polecony i wyślij na nasz adres:

JapierPapier
ul. Przemysłowa 12
30-701 Kraków
tel. 453 044 023
Paczkomat: KRA947
sklep@japierpapier.pl

3. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, w ciągu 3 dni roboczych zlecimy zwrot kosztu zakupu towaru. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki towaru.

4. Zwrócić towar można również bezpośrednio w sklepach stacjonarnych z dowodem zakupu (jeśli towar kupowany był w sklepach stacjonarnych).

Wymiany

Na wymianę produktu masz 30 dni od otrzymania zamówienia. Jeżeli chcesz wymienić produkt napisz do nas maila sklep@japierpapier.pl i opisz dokładnie, co chciał(a)byś wymienić i jaka jest tego przyczyna. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi, jednak przesyłkę z nowym produktem wyślemy do Ciebie na nasz koszt. 

Jeżeli nie posiadamy produktu do wymiany, zwrócimy koszt zakupu jak w przypadku odstąpienia od umowy. Prosimy o to, prosimy, byś pamiętał/a, że zwracane lub wymieniane produkty nie mogą mieć śladów używania.


Reklamacje

1. Napisz do nas wiadomość na sklep@japierpapier.pl i wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru.

2. Po otrzymaniu zdjęcia wadliwego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić najlepsze rozwiązanie: naprawę towaru, wymianę na nowy egzemplarz lub zwrot pieniędzy

3. Zgłosić reklamację można również bezpośrednio w sklepach stacjonarnych z dowodem zakupu (jeśli towar kupowany był w sklepach stacjonarnych).

W sprawie reklamacji produktu prosimy o bezpośredni kontakt z nami na adres (japierpapier.collage@gmail.com). Rozpatrujemy każdą reklamację!

Co jeśli nie odbierzesz paczki z paczkomatu/od kuriera? 

Nic się nie martw! 

  1. Napisz do nas w tej sprawie na mail sklep@japierpapier.pl . Nie zapomnij napisać numeru zamówienia.
  2. Możemy ponownie nadać paczkę do Ciebie (ponowne nadanie trzeba dodatkowo opłacić) lub odesłać Ci zwrot kosztów z odjęciem kosztów zwrotu paczki do nas którym obarcza nas Inpost.

Odbierz 5% zniżki na pierwsze zamówienie!

Dołącz do naszego newslettera by być na bieżąco ze zniżkami i nowościami. Obiecujemy, że nie będziemy spamować, a raz na jakiś czas podeślemy jakiś mały kuponik rabatowy! Zostaw swój e-mail tutaj i odbierz 5% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty przy swoim pierwszym zamówieniu.