Darmowa wysyłka?
— Każde zamówienie powyżej 100zł wysyłamy za darmo do paczkomatów InPost.
Czy można odebrać osobiście?
— Tak, zapraszamy do naszej pracowni w Krakowie. Aktualne godziny otwarcia i adres znajdziesz w naszej wizytówce Google.
Kiedy dotrze do mnie moja przesyłka?
— Paczki opuszczają naszą pracownię codziennie od poniedziałku do piątku. Średnio docierają do swoich odbiorców w 1-2 dni robocze.
Zależy mi na szybkiej wysyłce, co mogę zrobić?
— Jeśli chcesz, aby Twoja przesyłka została wysłana w pierwszej kolejności, zaznacz na stronie zamówienia opcję „Zależy mi na szybkiej wysyłce i rezygnuję z niespodzianki na paczce”. Dzięki temu przesyłka trafi na początek kolejki i potraktujemy ją jako pilne zamówienie.
Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką w konkretny dzień?
— Pewnie! Skorzystaj z opcji “Zaplanuj swoją wysyłkę”. Wybierz datę, a my zajmiemy się resztą! 🙂 Przesyłki docierają średnio w 1-2 dni robocze. Pamiętaj, po wybraniu daty wybierz metodę dostawy oznaczoną jako [Zaplanowana data wysyłki], która jest dodatkowo płatna.
Czy mogę zamówić paczkę z dostawą w weekend?
— Tak, taka opcja jest dostępna dla zamówień złożonych od godziny 15:00 w czwartki do 13:00 w piątki. InPost daje gwarancję dostarczenia takich przesyłek w weekend do paczkomatów. Uwaga! Jeśli zamówisz przed tym terminem, paczka zostanie wysłana najszybciej jak to możliwe.
Więc jeżeli bardzo zależy Ci na czasie nie zapomnij zaznaczyć opcji wysyłki “Paczkomat InPost (Dostawa w weekend)”.
Czy na mojej paczce będzie niespodzianka?
– Tak! WSZYSTKIE paczki, które opuszczają naszą pracownię mają na sobie japierpapierniczą niespodziankę. Są to wesołe rysunki lub naklejki.
Czy mogę poprosić o specjalną niespodziankę na paczce?
— Tak, jeśli chcesz specjalną niespodziankę na paczce, napisz nam o tym w notatce do zamówienia! 🙂 Pamiętaj jednak, że prośba specjalna wydłuży czas realizacji Twojego zamówienia, ponieważ wszystkie zamówienia z ekstra niespodzianką trafiają na koniec kolejki.
Co jeśli nie odbierzesz paczki z paczkomatu/od kuriera? Nic się nie martw!
- Napisz do nas w tej sprawie na mail sklep@japierpapier.pl . Nie zapomnij napisać numeru zamówienia.
- Możemy ponownie nadać paczkę do Ciebie (ponowne nadanie trzeba dodatkowo opłacić) lub odesłać Ci zwrot kosztów z odjęciem kosztów zwrotu paczki do nas którym obarcza nas Inpost.
Reklamacja? Wymiana?
— Sprawdź szczegóły i warunki na tej stronie.
Przesyłka uszkodzona?
— Staramy się pakować paczki bezpiecznie. W przypadku uszkodzenia przesyłki, prosimy ją od razu reklamować u kuriera lub w paczkomacie.
Wysyłka za granice Polski?
— W przypadku wysyłki dalej w świat prosimy o kontakt: sklep@japierpapier.pl – zobaczymy co da się zrobić 🙂
Wysyłka plakatów
— Plakat będzie wysłany do Ciebie w tubie. Dzięki niej bezpiecznie dotrze do Twoich rąk, bez uszczerbku na zdrowiu i rogach! Jeśli zdecydujesz się dodać do zamówienia inne (większe, papierowe) przedmioty (np. kubek, kartkę), wyślemy je w osobnej paczce na nasz koszt. W takim przypadku z paczkomatu wyciągniesz dwie przesyłki.
Wysyłka balonów z helem
— Balon będzie wysłany do Ciebie w dużym pudle. Dzięki niemu bezpiecznie dotrze do Twoich rąk, bez uszczerbku na zdrowiu i zawartości gazu, a po otworzeniu wyleci samoczynnie z pudełka (oczywiście będzie ograniczony sznurkiem i odważnikiem).