Znajdź wyjątkowy prezent na każdą okazję

Dla kogo
Dla kogo Dla kogo

Z okazji
Z okazji Z okazji

Cena
Cena Cena

Wyszukiwarka kartek okolicznościowych

Z okazji
Z okazji Z okazji

Dla kogo
Dla kogo Dla kogo

Spiner

Czas i koszty dostawy

Robimy wszystko co w naszej mocy, by Wasze paczki dotarły do Was na czas! Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, w dni robocze. Zazwyczaj wysłanie zamówienia zajmuje nam 1–2 dni robocze – aktualne informacje o statusie wysyłek aktualizujemy na banerze na górze strony.

W momentach większego ruchu (np. przed świętami albo przy dużych promocjach), gdy nasza pracownia wypełnia się po brzegi zamówieniami, czas realizacji może się nieco wydłużyć. O czym będziemy informować 🙂 

Jeśli bardzo zależy Ci na czasie, skorzystaj z bezpłatnej opcji w koszyku – wystarczy zaznaczyć „zależy mi na szybkiej wysyłce”, a Twoja paczka wskoczy na początek kolejki i wyślemy ją w pierwszej kolejności. Opcja ta działa również w okresach wzmożonego ruchu.

Dostępne metody dostawy (Polska)

Zrzut ekranu 2025 06 6 o 11.54.48

Co warto wiedzieć?

Darmowa wysyłka

Każde zamówienie powyżej 150 zł wysyłamy bezpłatnie do paczkomatów InPost na terenie Polski.

Okresy wzmożonego ruchu

W czasie dużych akcji promocyjnych oraz przed ważnymi okazjami czas realizacji może się wydłużyć. Zastrzegamy sobie wówczas możliwość wydłużenia czasu wysyłki. Informacje o aktualnym czasie realizacji zamówień umieszczamy na głównym banerze strony.

Szczególnie intensywne okresy to:

  • Walentynki (1–14 lutego)
  • Dzień Kobiet (22 lutego – 8 marca)
  • Dzień Mamy (10–26 maja)
  • Dzień Chłopaka (15–30 września)
  • Black Friday (15–30 listopada)
  • Święta Bożego Narodzenia (1–23 grudnia)

Najczęściej zadawane pytania:

Kiedy zamówić paczkę, by dotarła do Ciebie na czas?
— Poniżej szczegółowa rozpiska:

Zrzut ekranu 2025 05 6 o 13.41.31

Czy można odebrać osobiście?
— Tak, zapraszamy do naszej pracowni w Krakowie. Aktualne godziny otwarcia i adres znajdziesz w naszej wizytówce Google.

Kiedy dotrze do mnie moja przesyłka?
— Paczki opuszczają naszą pracownię codziennie od poniedziałku do piątku. Średnio docierają do swoich odbiorców w 1-2 dni robocze na terenie Polski. Poza Polskę to mniej więcej 5 dni roboczych.

Zależy mi na szybkiej wysyłce, co mogę zrobić?
— Jeśli chcesz, aby Twoja przesyłka została wysłana w pierwszej kolejności, zaznacz na stronie zamówienia opcję „Zależy mi na szybkiej wysyłce i rezygnuję z niespodzianki na paczce”. Dzięki temu przesyłka trafi na początek kolejki i potraktujemy ją jako pilne zamówienie.

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką w konkretny dzień?
— Pewnie! Skorzystaj z opcji „Zaplanuj swoją wysyłkę”. Wybierz datę, a my zajmiemy się resztą! 🙂 Przesyłki krajowe docierają średnio w 1-2 dni robocze. Pamiętaj, po wybraniu daty wybierz metodę dostawy oznaczoną jako [Zaplanowana data wysyłki], która jest dodatkowo płatna.


Czy mogę zamówić paczkę z dostawą w weekend?
— Tak, taka opcja jest dostępna dla zamówień krajowych złożonych od godziny 15:00 w czwartki do 13:00 w piątki. InPost daje gwarancję dostarczenia takich przesyłek w weekend do paczkomatów. Uwaga! Jeśli zamówisz przed tym terminem, paczka zostanie wysłana najszybciej jak to możliwe.

Więc jeżeli bardzo zależy Ci na czasie nie zapomnij zaznaczyć opcji wysyłki „Paczkomat InPost (Dostawa w weekend)”.

Czy na mojej paczce będzie niespodzianka?
— Tak! WSZYSTKIE paczki, które opuszczają naszą pracownię mają na sobie niespodziankę. Przy standardowym zamówieniu znajdziesz na swojej przesyłce wesołe tematyczne naklejki.

Czy mogę poprosić o specjalną niespodziankę na paczce?
— Tak, jeśli chcesz specjalną niespodziankę na paczce, napisz nam o tym w notatce do zamówienia! 🙂 Staramy się spełniać wszystkie prośby. Pamiętaj jednak, że prośba specjalna wydłuży czas realizacji Twojego zamówienia, ponieważ wszystkie zamówienia z ekstra niespodzianką trafiają na koniec kolejki.

Co jeśli nie odbierzesz paczki z paczkomatu/od kuriera? Nic się nie martw! 

  1. Napisz do nas w tej sprawie na mail sklep@japierpapier.pl . Nie zapomnij napisać numeru zamówienia.
  2. Możemy ponownie nadać paczkę do Ciebie (ponowne nadanie trzeba dodatkowo opłacić) lub odesłać Ci zwrot kosztów z odjęciem kosztów zwrotu paczki, którymi obarcza nas dodatkowo Inpost.

Reklamacja? Wymiana?
Sprawdź szczegóły i warunki na tej stronie.

Przesyłka uszkodzona?
— Staramy się pakować paczki bezpiecznie. W przypadku uszkodzenia przesyłki, prosimy ją od razu reklamować u kuriera lub w paczkomacie.

Wysyłka poza Polskę?
— Jak najbardziej! Wpisz adres w koszyku lub na stronie z podsumowaniem zamówienia, a dostępne opcję pokażą się same.

Wysyłka do krajów, poza tymi które dostępne są w koszyku?
— W przypadku wysyłki dalej w świat prosimy o kontakt: sklep@japierpapier.pl – zobaczymy co da się zrobić 🙂

Wysyłka plakatów
— Plakat będzie wysłany do Ciebie w tubie. Dzięki niej bezpiecznie dotrze do Twoich rąk, bez uszczerbku na zdrowiu i rogach!  Jeśli zdecydujesz się dodać do zamówienia inne (większe, papierowe) przedmioty (np. kubek, kartkę), wyślemy je w osobnej paczce na nasz koszt. W takim przypadku z paczkomatu wyciągniesz dwie przesyłki. Plakatów nie jesteśmy w stanie wysłać poza Polskę 🙁

Wysyłka balonów z helem
— Kiedy zamówić balon z helem, by dotarł na czas? Przeczytaj nasz poradniczek.

Balon będzie wysłany do Ciebie w dużym pudle. Dzięki niemu bezpiecznie dotrze do Twoich rąk, bez uszczerbku na zdrowiu i zawartości gazu, a po otworzeniu wyleci samoczynnie z pudełka (oczywiście będzie ograniczony sznurkiem i odważnikiem). Napełnionych balonów nie jesteśmy w stanie wysłać poza Polskę 🙁

Wysyłka zestawów
— W jednym zamówieniu możesz dodać tylko 1 promocyjny zestaw danego rodzaju. Nasz system czuwa nad tym, by promocje się nie łączyły, dlatego nie pozwala na zamówienie kilku takich samych zestawów promocyjnych naraz. Jeśli chcesz zamówić więcej – wystarczy złożyć kolejne zamówienie.

Jeśli potrzebujesz pomocy – napisz do nas: sklep@japierpapier.pl. Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytanie! 

Odbierz 5% zniżki na pierwsze zamówienie!

Dołącz do naszego newslettera by być na bieżąco ze zniżkami i nowościami. Obiecujemy, że nie będziemy spamować, a raz na jakiś czas podeślemy jakiś mały kuponik rabatowy! Zostaw swój e-mail tutaj i odbierz 5% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty przy swoim pierwszym zamówieniu.