Znajdź wyjątkowy prezent na każdą okazję

Dla kogo
Dla kogo Dla kogo

Z okazji
Z okazji Z okazji

Cena
Cena Cena

Wyszukiwarka kartek okolicznościowych

Z okazji
Z okazji Z okazji

Dla kogo
Dla kogo Dla kogo

Spiner

Zwroty i reklamacje


Jako konsument czujesz, że nie jesteś do końca zadowolony z zakupów? Chcesz wymienić produkt lub zgłosić reklamację? Nie ma sprawy! Rozumiemy, że zakupy przez Internet to nie jest prosta sprawa. Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument możesz zwrócić (odstąpić od umowy) lub wymienić zakupione u nas produkty.

Jak dokonać zwrotu?

Na zwrot produktu masz 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jeśli chcesz zwrócić produkt to:

1. Wypełnij i dołącz ten oto formularz: (POBIERZ FORMULARZ), jednak nie jest to obowiązkowe. Możesz również wypełnić i przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail sklep@japierpapier.pl. Mocno pomoże nam to w procesie zwrotu.

2. Skorzystaj z Wygodnych Zwrotów:

[BANER-WZ]


Możesz również zwrócić towar, dołączając wypełniony formularz. Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie opcję wysyłki, np. kurier lub list polecony i wyślij na nasz adres:

JapierPapier
ul. Przemysłowa 12
30-701 Kraków
tel. 453 044 023
Paczkomat: KRA281M
sklep@japierpapier.pl

3. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, w ciągu 3 dni roboczych zlecimy zwrot kosztu zakupu towaru. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki towaru.

Czy wszystkie produkty można zwrócić?

1. Zwroty nie dotyczą konsumentów-przedsiębiorców niebędących osobami fizycznymi, a więc spółkom prawa handlowego.

2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zwrot nie przysługuje konsumentowi w przypadku personalizowanych rysunków, dedykacji/ drukowanych życzeń do kartek oraz usługi pakowania na prezent.

Wymiany

Na wymianę produktu masz 30 dni od otrzymania zamówienia. Jeżeli chcesz wymienić produkt napisz do nas maila sklep@japierpapier.pl i opisz dokładnie, co chciał(a)byś wymienić i jaka jest tego przyczyna. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi, jednak przesyłkę z nowym produktem wyślemy do Ciebie na nasz koszt. 

Jeżeli nie posiadamy produktu do wymiany, zwrócimy koszt zakupu jak w przypadku odstąpienia od umowy. Prosimy o to, prosimy, byś pamiętał/a, że zwracane lub wymieniane produkty nie mogą mieć śladów używania.

Konsumentom-przedsiębiorcom niebędącym osobami fizycznymi, a więc spółkom prawa handlowego, nie przyznajemy prawa do wymiany towaru.


Reklamacje

1. Napisz do nas wiadomość na sklep@japierpapier.pl i wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru.

2. Po otrzymaniu zdjęcia wadliwego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić najlepsze rozwiązanie: naprawę towaru, wymianę na nowy egzemplarz lub zwrot pieniędzy

3. Zgłosić reklamację można również bezpośrednio w sklepach stacjonarnych z dowodem zakupu (jeśli towar kupowany był w sklepie stacjonarnym).

W sprawie reklamacji produktu prosimy o bezpośredni kontakt z nami na adres (sklep@japierpapier.pl). Rozpatrujemy każdą reklamację!

Co się stanie, jeśli nie odbierzesz paczki z paczkomatu lub od kuriera?

Spokojnie, nic straconego! W takiej sytuacji napisz do nas na adres: sklep@japierpapier.pl i podaj numer swojego zamówienia.

Masz dwie opcje:

  1. Możemy wysłać paczkę ponownie – wówczas konieczne będzie uiszczenie opłaty za ponowną wysyłkę.
  2. Możemy zwrócić Ci pieniądze za zamówienie, jednak od kwoty zwrotu odliczymy koszty zwrotu paczki do nas, które nalicza InPost. W razie wątpliwości – pisz śmiało, chętnie pomożemy!

Odbierz 5% zniżki na pierwsze zamówienie!

Dołącz do naszego newslettera by być na bieżąco ze zniżkami i nowościami. Obiecujemy, że nie będziemy spamować, a raz na jakiś czas podeślemy jakiś mały kuponik rabatowy! Zostaw swój e-mail tutaj i odbierz 5% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty przy swoim pierwszym zamówieniu.